Tatiiiiil: Kuşadası ve Foça!

Minik Kuzum,

Babanla ikimiz de gezmeyi çok sevdiğimizden, tanıştığımızdan beri her sene tatillerimizi olabildiğince dolu dolu geçirmeye gayret ettik. Hem arkadaşlığımız sırasında, hem nişanlılık dönemimizde, hem balayımızda hem de evliliğimiz boyunca 2 yıldır küçük-büyük, yakın-uzak, yaz-kış birsürü kaçamaklar yaptık. İnşallah sen de bize katılınca üçümüz beraber yapacağız bu gezileri.

Bu yaz ilk defa iznimizin tamamını bir anda harcamak istemedik. Tatillerimizi hafta sonlarına denk getirip 2-3 günlük küçük gezintilerle sınırladık. Bodrum, Kuşadası ve Foça bu yaz en çok gittiğimiz yerler oldu. Ama son zamanlarda o kadar yorulduk ki 1 haftalık tatilin hepimize, başta sana iyi geleceğini düşündük.

Giderek büyüyorsun, karnım gün gün ağırlaşıyor. Bu ağırlığın şuana kadar bana en büyük belki de tek sıkıntısı ayak şişliği olmuştu. Ama yavaş yavaş ağırlıkla birlikte sırt ağrısı yaşamaya başladım. Yaklaşık 1 haftadır belimin üstünde özellikle gün sonuna doğru artan ve uyuyana kadar beni epey yoran bir ağrı var. Sanki uzun süre ağır bir çantayı taşırsın da ağırlığı kaldırmak için kendini geriye doğru attığın için sırtını zorlarsın gibi (henüz bunu bilmiyorsun ama malesef okul hayatında öğreniceksin :(). Sanırım büyüyen karnımı taşımak için omurgam ve vücudumun tüm kemik ve kasları zorlanıyor. Doktorumuza sorduğumda bunun normal olduğunu ve kemik ve özellikle eklem ve bağların açılmasından dolayı son ay bunların yaşanmasının doğal olduğunu söyledi. Babanın her gün yaptığı masajdan ve geceleri birlikte yattığım yastık sayısını arttırmaktan başka yapabileceğim birşey yok şuanlık.

İşte giderek ağırlaşmanın verdiği rahatsızlıktan dolayı, 1 haftalık hem bedenen hem ruhen dinlenmek hepimize iyi gelir diye izinlerimizi aldık. Önce Kuşadasına giderek 3 gün Güzelçamlı'da benim babaannemin yanında kaldık. O ve dedem yani seni büyük babaannen ve büyük deden de heyecanla seni bekliyorlar. Seninle henüz Milli Park'a gitmedik ama orası kadar temiz ve enfes bir denizde yüzdük. Birlikte kumsalda yürüyüşler yaptık. Yürüyüşleri ve özellikle yüzmeyi çok seviyorsun. Artık sadece denizden çıkınca değil, yüzerken de hareketlerini çok bariz hissediyorum. Umarım bu dünyaya geldiğinde de yüzmekten yine çok keyif alırsın.

Kuşadasından sonraki durağımız Eski Foça oldu. Birlikte doğum günümde gitmiştik. O zaman henüz 3 aylıktın, dışarıdan yeni yeni belli oluyordun. Şimdi kocaman karnımla yine oradaydık ve daha önceden kaldığımız, kendimizi evimizde gibi hissettiğimiz, bizimle birlikte seni heyecanla bekleyen, dualarını iyi dileklerini ve yardımlarını hiç eksik etmeyen ev sahiplerinin olduğu İyon Pansiyon'da kaldık.

Öyle şirin, öyle samimi bir yer ki eminim seninle birlikte gittiğimizde sen de çok seviceksin. İşletmecileri başta Hüseyin amca olmak üzere, Umut Bey ve eşi Gülhan Hanım, Devrim Bey ve eşi Ceyda Hanım ve Şengül abla  sayesinde oraya her gidişimizde çok keyifli ve huzur dolu bir tatil yapıyoruz. Gerek konaklamada, gerek kahvaltı sırasında gerekse günün her anında olan misafirperverlikleri, hoşgörüleri, güleryüzleri, titizlikleri, canayakınlıkları bizi oraya fena alıştırdı. Bu blog aracılığıyla ve senin de sayende onlara birkez daha teşekkür ederiz :)

Foça tatilimizin diğer bir güzel tarafı da deniz sefaları...Sana ve bu dünyaya gelmene yardımcı olur diye yaptığım yüzme egzersizleri Foçanın en güzel, en temiz koylarında da devam etti. Bunda da Murat Kaptan ve ekibinin rolü büyük. Tekneleri: Maymi ve bizce Foçanın en samimi aynı zamanda menüsünün de en zengin olan teknesi. Onların yanından da iyi dilek ve dualarla ayrıldık. Bir de söz aldılar bizden, seneye seninle beraber bekliyorlar teknelerine. İnşallah o günleri de görebiliriz, şimdilik çooook uzak gözükse de...

Seninle birlikte olan tatillerimiz işte böyle sen içimdeyken kuzumuz. Hele bir gel, bak bizde ne planlar var senin için. Artık bizi daha net duyabildiğini, hissedebildiğini biliyorum. Az kaldı kavuşmamıza ve dışarıdaki hayatta da tatil yapmamıza ;)